Tja, de crisis hè?

Geplaatst door

Verkopers die vroeger slechts bij de fax hoefden te wachten moeten nu echt aan de bak. Maar veel ‘bazen’ nemen genoegen met de opmerking: “Tja, de crisis hè?”. Wat doe jij? Langzaam je verlies accepteren en trachten te snijden in je kosten, of recht jij de rug en bedenk jij hoe je, tegen de stroom […]

M-Contact – Een handige telefoonservice

Geplaatst door

Sinds enige tijd beschikt M-Connect over een eigen telefoonservice. Onder de naam M-Contact zorgen wij voor een optimale bereikbaarheid van onze klanten. Een professionele opname van uw telefoon op het moment dat u even niet in de gelegenheid bent om uw telefoon te beantwoorden. U mist zo geen enkel telefoongesprek en laat een betrouwbare indruk […]

Moeite met koude acquisitie?

Geplaatst door

Bijna elke account manager heeft er een hekel aan: koude acquisitie….Voor M-connect is dat dagelijkse kost, we doen niet anders. Omdat een goede openingszin bij koude acquisitie vrijwel altijd bepaalt of u door mag gaan of niet hebben wij onze belangrijkste ervaringen voor u op een rijtje gezet. Een goede openingszin is het halve werk […]

Zakelijke e-mailregels

Geplaatst door

Per 1 januari 2012 is de regelgeving omtrent het versturen van een nieuwsbrief of andere mailings veranderd. Waar eerder al de regelgeving voor het mailen naar consumenten was aangescherpt, is dit nu ook voor bedrijven gelijkgetrokken. De regels hebben alleen betrekking op het versturen van reclame. Facturen en andere essentiële mailings omtrent uw dienstverlening vallen […]

Persoonlijke reactie van ROC

Geplaatst door

M-Connect te gast bij de RijnIJssel opleiding Eventmarketing. Op de vraag of medewerkers van M-connect aan onze leerlingen van Event een informatieles wilden geven over alle aspecten van telemarketing, werd direct positief gereageerd. RijnIJssel nodigt bedrijven uit om leerlingen in de les op hun vakgebied bij te praten. De leerlingen ervaren deze manier van kennis […]

Callcenter Rotterdam

Geplaatst door

M-Connect heeft een begin gemaakt aan haar interregionale promotie. Landelijk wordt M-connect steeds meer door bedrijven gevonden voor gespecialiseerde telemarketing opdrachten. Om lokaal nu ook beter gevonden te worden heeft M-Connect Callcenter Rotterdam gelanceerd.

Studenten mijden callcenter

Geplaatst door

Studenten mijden het werken in een callcenter. Dit blijkt uit een onderzoek van ASA Student onder ruim 600 HBO en WO studenten. Bijna de helft van het aantal studenten wil niet werken in een callcenter. Naast het callcenter willen studenten liever niet werken in de bouw- en schoonmaaksector. Callcenter vooral geschikt voor professionals Werken in […]

Nieuwe website M-Connect!

Geplaatst door

M-Connect, snelstgroeiende telemarketingbureau uit Arnhem, timmert sinds haar oprichting in 2007 flink aan de weg. Ondanks de economische tegenwind, gaat het M-Connect voor de wind. Het bedrijf is in korte tijd uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 25 werknemers en vol geautomatiseerde werkplekken. Eigenaar en oprichter Michael van der Ruit licht toe:”Veel bedrijven hebben […]